ITIL® 4 Monitor, Support and Fulfil

Dette er et kombineret praksismodul med fokus på for alle IT-professionelle. Fokus er på at etablere et godt tværgående samarbejde og effektive service value chains. 

Kurset giver dig solid indsigt i best practice processer og giver dig et fundament for at arbejde med løbende forbedring af processerne i din organisation. 

Kursusvarighed: 3 dage

Se forløb og tilmeld dig her
ITIL4 MSF

Hvorfor er det relevant at tage kurset?

Dette er kurset, der giver dig indsigt i de vigtigste ITIL 4 practice områder. Det betyder, at vi kommer hele vej rundt om, hvordan du sikrer, at interessenter forstår de strategiske og operationelle krav der er for at skabe ønsket værdi og nå forretningsmål.

De 5 practice områder:

  • Incident Management practice
  • Service Desk practice
  • Service Request practice
  • Monitoring and Event Management practice
  • Problem Management practice

Vi arbejder med: 

  • at integrere de forskellige praksisområder i organisationens værdistrømme
  • af forstå grænseflader og synergier på tværs af praksisområder
  • at anvende løbende måling og KPIer til at vurdere performance og sikre løbende forbedring med afsæt i  ​​ITIL-modenhedsmodellen
ITIL Extensions

ITIL® 4 Practice Manager certificeringen

Brug Monitor, Support and Fulfill kurset som en genvej til ITIL Practice Manager certificeringen eller vælg frit mellem alle 1-dags Practices kurserne.

For at opnå ITIL Practice Manager certificeringen, skal du tage 5 Practices kurser (1-dags kurser) eller et 3- dages Specialist kursus (Monitor, Support and Fulfil, Plan, Implement and Control eller Collaborate, Assure and Improve), hvor du på 3 dage får 5 practices gennemgået.
Derudover skal du også have ITIL® 4 Specialist: Create Deliver & Support kurset.

Du sparer derfor 2 undervisningsdage, ved at tage ITIL® 4 Specialist: Monitor, Support and Fulfill istedet for at tage Practices kurserne enkeltvis.

  • ITIL 4 Incident Management Practice (se kursus)
  • ITIL 4 Service Desk Practice
  • ITIL 4 Service Request Management Practice
  • ITIL 4 Monitoring and Event Management Practice
  • ITIL 4 Problem Management Practice (se kursus)

Planlagte forløb

juni 2024

  • 10 mandag

    MET I4-MSF-02-2024

    ITIL® 4 Specialist: Monitor, Support and Fulfil Klassekursus

    10. juni 2024 - 12. juni 2024

    MetierWestergaard, Østerbro

    Folke Bernadottes Allé 45
    2100 København Ø

    Find på Google Maps

    Kurset afvikles som et klassekursus med fysisk fremmøde

    Medlemspris

    DKK 13.725

    Listepris

    DKK 15.250

    Pr. deltager ekskl. moms

september 2024

  • 30 mandag

    MET I4-MSF-04-2024

    ITIL® 4 Specialist: Monitor, Support and Fulfil Klassekursus

    30. september 2024 - 2. oktober 2024

    MetierWestergaard, Østerbro

    Folke Bernadottes Allé 45
    2100 København Ø

    Find på Google Maps

    Kurset afvikles som et klassekursus med fysisk fremmøde

    Medlemspris

    DKK 13.725

    Listepris

    DKK 15.250

    Pr. deltager ekskl. moms

Tilføj deltager

Deltageren blev tilføjet

Hvad vil du gøre nu?

Der opstod desværre en fejl

close